A választott Jet szimbólum a fejlesztési filozófiánkat tükrözi. A nehézségek földjéről emeljük fel a klienseket, ügyfeleket a felhő-álmaikba, gyors, hatékony, exkluzív módon: ,,Álmaihoz repítjük!”. A brief coaching módszertana erre különösen alkalmas.
De mi is a coaching?
A coaching metodikájában a coach az edző, aki meghatározza a feladatokat, a korlátokat. Az elsődleges módszere a kérdés. A coachee, az Ügyfél pedig a saját válaszain keresztül, a felismeréseivel jut el a céljáig. Aktív jelenlétét kell hozzáértenie a megoldáshoz. Az üléseken a fókuszban nem a probléma, hanem a megoldás áll. A cél precíz meghatározása után áttekintésre kerülnek az eddigi eredmények, a további lehetőségek, ezzel kapcsolatos
feladatok és az Ügyfél megoldási tervvel távozik.
A coachingon belül is különböző irányzatok vannak. Mi elsősorban a brief coachingot használjuk. Ennek a szemléletnek a célja a minél gyorsabb, ha lehet az azonnali és mérhető eredmény elérése, a ,,kimozdítás művészete”. Hiszen ha az útirányomat csak egy fokkal meg tudom változtatni, akkor az idő előrehaladtával egyre nagyobb lesz a távolság, a fejlődés az eredetihez képest!
A módszertan hatékonyságát az is mutatja, hogy a megfelelő helyen alkalmazott, jó brief coaching általában 1-5 ülés alatt nagyon nagymértékű változást hoz. (Ezzel szemben a terápiák jellemzően több hónapos, éves folyamatok.)
Már az első telefonos egyeztetésen ki szokott derülni, hogy mi a cél és annak az eléréséhez melyik módszer a leghatékonyabb.
Olyan mentálisan egészséges személyeknek ajánljuk, akik valamely területen elakadtak, döntési helyzetben vannak, vagy szeretnének önmaguk fejlődni vagy akár vállalkozásukat fejleszteni. Az élet bármely területére alkalmazható. Például a szakdolgozatírástól, a munkahelyváltáson, egyéb élethelyzetek, családi nehézségek, vagy akár az önvádláson, elengedésen keresztül, akár a spirituális területig terjedhet a felhasználási spektrum.
Készítette: Mai Marketing